Zadbaj o swoje zdrowie i ciało!

Dołącz do nas!

CZYTAJ WIĘCEJ KONTAKT

Zajęcia grupowe

Mile widziane własne maty do ćwiczeń i ręcznik (liczba mat na stanie: 20). Strój wygodny, nie krępujący ruchów. Na zajęciach Pilates ćwiczymy bez butów.
 
PILATES
 
Zajęcia dla osób w każdym wieku, mające na celu wzmocnienie mięśni głębokich, które odpowiadają za stabilizację ciała. Ćwiczenia wykonywane są w statycznych pozycjach na macie przy spokojnej muzyce. Systematyczne trenowanie pilatesu niweluje bóle kręgosłupa związane z siedzącym trybem życia i niewłaściwą postawą ciała. Dodatkowo ćwiczenia uelastyczniają i modelują sylwetkę.
 
Pilates jest zalecany także osobom aktywnym fizycznie oraz sportowcom w celu wzmocnienia ciała "od środka", wyeliminowania dysharmonii mięśniowej oraz zbudowania silnego centrum, z którego generowana jest siła we wszystkich innych czynnościach ruchowych.
 

 

TRENING OBWODOWY

 

Zajęcia o wysokiej intensywności z wykorzystaniem różnorodnych sprzętów, ukierunkowane przede wszystkim na zwiększenie wytrzymałości siłowej, przyspieszenie metabolizmu, kształtowanie sylwetki i opanowanie podstawowych funkcjonalnych nawyków ruchowych. Trening rozpoczyna się rozgrzewką sportową. Część główna polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególnych stacjach w formie obwodu przez określony czas.